Hanımlar lütfen yardımcı olun kiler dolanım var ama içinde pek bisey yoktu genelde çekmece de kapakli vip ahmetin saklama kaplarında sadece fazlaları kiler dolabında durduruyodum pirinc vardı bi hafta once aldım ama açmamıştım birde uzum vardı kuru üzüm onu da o gün almıştım birde köyden gelen kayisi kurusu vardı onda vardı galiba 4 5 tane cıktı acayip tiksinirim oturdum ağladım eşimi aradım geldi sağolsun en sevmedigim şey elim ayağım titredi napacagimi bilemedim başka yerde varmıdır acaba kayisi kurusunu hep attım onda vardı çünkü geçen bakmadan yiyodum bi baktım kurt öylece atmıştım dolaba sonra bi tane de üzümden de cikti butun baklagilleri o dolapta olmayanlarida havandiriyorum suan dolabi silicem ama bi daha nasil saklayacagimi bilmiyorum cok az alirim genelde boyle guve kurt falan gorunce baya bi yiyemem nasil siliyim dolap iclerini baska varmidir ki