Mombaby Merhabalar ben her sene melemeni yapip kavanoza koyuyordum bu sene hem biberi hem domatesi dograyip buzluga atmayi dusunuyorum. Bu iki yontemi de yapan var mi tadinda bir degisiklik oluyor mu acaba
Zeyynep Çiğ olarak atıcaksan ben çiğ domatesin tadını buzluktan çıkınca sevmiyorum ama pişirip buzluğa atmadım hiç en güzeli kavonoz ya biberi doğrayıp koyuyorum onda sıkıntı yok güzel oluyor