AyseErva2095 Merhaba iyi günler herkese mutlu huzurlu hafta sonu dilerim 😊zayıflamak için açlık otu varmış kullanan var mı?emzirirken kullanılır mi bir bilgisi olan var mi?
nur-nr_123 AyseErva2095 emzirirken bnce böyle seyelr kullanma cnm emzirme döneminde diyetisyenle zayıfladım bn en sağlıklısı o şimdi geri kalan kilolarimida tatlı hamur işini kestim ve bol bol harjet ediyorum
laliko35 AyseErva2095 bende buğun 2 günlük cacık detoksuna başladım emziren anneler yapmasın yazıyor da yapacağım yani. arada yoğurt ve süt tuketicem sadece bakalım salı günü tartı da değişlik olacakmi
SumeyrAram AyseErva2095 ıyyy çok acı ve afedersiniz lavabodan çıkamıyorsunuz çok eskiden bi kere denemiştim ama iğrenç ben Dilan polata gidcem önümğzdeki ay zayıglıcam işe yarar inş
Ekim-4 AyseErva2095 sakın çocugunun böbreklerine zarar verirsin zira bağırsaklarını tuvalette bırakıyosun 🤦♀️ Bence sütüne geçerse çocugunu perişan eder. Günde 3 litre su iç aynı etkiyi alırsın
AyseErva2095 nur-nr_123 vermem gereken 10 kg fazlam var ve bayağı bir zor vermek ve sabretmek nasıl olacak bilmiyorum
nur-nr_123 AyseErva2095 bnm de 72 kilodaydim.diyettisyenle 65 kere kadar düştüm ama kaldığım yerden devam ediyorum bazı sebeplerden bırakmak zorudna kaldım yoksa diyetisyenle yemediği kadar fazla.yemek yiyorsun valla