Alpaslan34 ne saçma sapan bir cevap bu ! Yanında mıydınız prima kullanan annelerin , gözünüzle gördünüz mü 12 saat aynı bezle tuttuklarını ??? Bende prima premiumcare kullanıyorum çokta memnunum sızdırma pişik vs yaşamadım verdiğim parayı da sonuna kadar hak eden bir bez ayrıca burda önemli olan marka değil sayın hanımefendi bebeğinizin cildi... her bez her bebeğe iyi gelecek diye bir kaide Yok. Bu arada Bebekler sadece altı kirli diye uyumamazlık yapmazlar. Bir yeri ağrıyor olabilir gazı olabilir çok yorgundur uykuya geçemiyordur vs vs...