Biannee1 evet en başta makinaya bağlıydılar sonrasında küvöz içi oksijen aldılar. Oksijen sürecimiz bi 5-6 hafta kadar sürdü. En azından bize öyle söylediler. Dün detaylı epikriz aldım, doktora göstereceğim. Esas orda belli olacak ne kadar oksijen aldıkları ama kendinizi benimle kıyaslamayın. Bizim yoğun bakım doktorumuz çok kötüydü. Benim ikizlerim 8 hafta kalacak bebekler de değillerdi, bilerek tuttuklarını düşünüyoruz biz. Son 3 hafta sadece 200 gram almalarını bekledik siz düşünün…