Kızım kaç gündür rahatsızdı , antibiyotik kullandık, oda pişik yaptı ki pişikten öte her yeri kabardı su topladı. Poposu bakılacak gibi değil, su topladı patlamış gibi açık açık yaralar var, sudocrem, travacort kullanıyoruz ama hiçbir faydası yok. Öneriniz nedir?