Yusufalim bizim ev de şu an 24 derece ben zıbın üstüne çift kat müslin tulum giydirdim ara ara bakıyorum sırtı göğsü sıcak rahat uyuyor. Yalnız bunda tog değeri yazmıyor. Kışın da pijama üstüne giydiriyorum üstünü örtmeye gerek kalmıyor. Martta almıştım hala kullanıyorum tavsiye ederim. Ayakları ribanalı olduğu için büyük aldım seneye de giydireceğim