KutayAslanmoms35 9 aylıkken lokal anestezi ile sünnet yaptırdım 2 güne hiç birşeyi kalmadı. Geç yaptırdığım için pişmanım çünkü benim bebeğim çok hareketli o yüzden biraz sıkıntı oldu ama geçti şükür . İlk çişini yaparken biraz fazla ağlıyor canım panik yapma ☺️ Ben sürekli bez değişimi yaptım çünkü idrarı yakıyor kakasına çok dikkat et yaptığı zaman direk al. Fitil bizi çok rahatlatmıştı. Birde muhtemelen furacin diye bir krem verecek onu çok bol sür biz 3 kutu bitirdik o krem çabuk kurutuyor canım ben kalın karton bardak koydum 3 gün her altını değiştirdiğim de onu da değiştiriyordum mikrop kapmasın diye benim tavsiyelerim bunlar umarım sizde çok çabuk atlatırsınız şimdiden geçmiş olsun Rabbim damatlığını da göstersin inşAllah 🤲🤗