hulyaaa-123 10 aylığız yavaş yavaş 3 5 saniye ayakta durmaya başladı ☺️ Zaten kıpır kıpır yerinde durmuyor hep bi yerlere tırmanıyor ne zaman yürür acaba ?😅
minnostospik hulyaaa-123 benim kızım da 10 aylıkken öyle duruyordu.11 aylık olunca iki üç adım atıp düşüyordu. On beş güne yürüme başlamıştı. Şimdi ise 12 buçuk aylık koşuyor yerinde duramiyor 😃
neslihan-87 hulyaaa-123 Bizim 9 aylıkken falan öyle dikilmeye başladı sonra sıralamaya desteksiz birkaç adım derken 10 buçuk aylık yürümeye başladı.Şuan 11 buçuk aylık oda oda geziyor
hulyaaa-123 neslihan-87 bizimki sıralıyor emekliyor hadi bakalım merakla bekliyorum galiba kısa süre sonra yürüyecek☺️🌸