nursocum Tombikdonerartikcokpahali yok canım pudra artık hiç önerilmiyor. Doğal zytinyağı varsa sür açık kalsın
Tombikdonerartikcokpahali nursocum Bende simdi onu yapicam canm 😋😍 allah razi olsun her kobuda yardim ediyorsun hakkini nasıl odiycem 🤭😍
Monaroka Tombikdonerartikcokpahali marketten almıştım ben. Eczaneyi bilmiyorum sormak lazım. Bulamazsan internetten de sipariş edebilirsin
Tombikdonerartikcokpahali Monaroka canm simdi eşime söyledim bakacak marketlere 😊 internetten baktım bende biliyorum bunu inşallah buluruz teşekkür ederim
[silindi] Tombikdonerartikcokpahali zeytin yağı olacak ha sıvı yağ değil ben yaptım 1 günde geçti bi kaba koy peçete yi batırıp sürüyordm gece açsam bile çünkü o zamanlar kızım 1 2 aylıktı şuan 9 aylık pek pişik olmuyor ❣️
agustos_bocegim Tombikdonerartikcokpahali hametan pişik kremide güzel ben memnundum.islak mendil kullanıyorsanız onu da değiştirin
Naciyeylmz Tombikdonerartikcokpahali var cnm 3-6 kg arası bnmde 40 günlük cnm 2 yada 3 ayda ona gecerm belki 🙂
Berk2020Mert2008 Tombikdonerartikcokpahali fito ve hamaten kullandım çok pişik olmjştu ishal olunca sadece bunlar işe yaradı mustlea sudacram bebamten hiç biri işe yaramadı bence hemen fito ve hamaten al dene canım kesin çözüm
elifineylulu Tombikdonerartikcokpahali Benim kızım 13 aylık en ufak pişikte de buyukte de hep Sudocrem kullanıyorum bu zamana kadar 2 kez aldım çok uzun süre gidiyor eczaneden de netten de 35 TL gibi bir fiyata aldım tavsiye ederim
NurEmre Tombikdonerartikcokpahali her altını açtığımda sudocrem kullanıyorum 2,5 aylık olduk çok şükür hiç pişik olmadı kremi pişik olduğu zaman değil her alt açma da kullanırsan bu problemi yaşamazsınız 🥰🙏