Kızlar 15 aylık oğlum var. Sadece aba bebe bide baba diyebiliyor. Babayı da sadece babasına söylemiyor herkese baba veya herkese aba diyor. Babasına da bazen aba diyor. Mesela bana da aba diyor tanımadığı birine de. Sizin bebişler nasıldı. Normal mi böyle olması. Başka kelimesi yok bu üçü sadece