Allah aşkına delircem önceden ayağımda sallıyordum uyumuyordu mak uykusu 10 dkydı 6.auda uyku eğitimi aldım ayakta sallamayı bıraktım ama gene uyumuyor alerjik Bi bebekti, pış pışla uyutuyorum ama son 2 haftadır atak dönemi bitti ama çoxuk gece 1 saat yarım saat 10 dk aralıklarla uyanıp 2.5 3 saat ayakta kalıyor artık gücümüz kalmadı 1 yaşına girmek üzere 2 haftamız kaldı kafayı memeye taktı 1 yaş dolunca işe de başlıcam napcam bilmiyorum çalışıyorum ama ofise dönüşüm başlayacak