Pandaliii benim de aynı şekikdeydi. Memeyi maksimum 10 dk tutuyordu. Gazını al uyut derken aradan çok kısa bir süre sonra tekrar uyanıyordu. Hem açlıktan hem gazdan ikimiz de harap oluyorduk. Sütümü sağıp veriyorum, gazı için de doktorun mommys bliss gripe water şurup önerdi. Tamamen organik. Sabah akşam 2,5 ml içecek. İçinde şırıngası var. Ama ben 1 ml olacak şekilde saatlere yayıyorum. Şuan için ikimizde rahatız 😊