Kızlar merhaba bebeğim Bugün tam 1 aylık oldu bir ayda resmen sadece iki gece uyudu. Uyudu demem de yani 2-3 saat falan. Sürekli ağlıyor ama normal bir ağlama değil. Gazını çıkarıyor alttan üstten kakasını da yapıyor doymasında nir problem yok kilo alımı iyi karantinada olduğumuzdan doktora götüremiyorum 10 günlükken falan çocuk doktoru görmüştü gece de gündüzde ağlıyor sürekli