TalentedMom Şimdi de sıra geldi sıvı deterjana evet anneler hangisini kullanıyorsunuz kokusu da güzel olsun istiyorum Ben Bingo keratin kullanıyorum mor olanı
Deletedmom0099 TalentedMom yumoşun yeni çıkan sıvı deterjanına hayran kaldım siyahını denedim ama renklilere de onu kullandım. aşırı bereketli ya perwoll çok çabuk biterdi bu öyle olmadı ve çok güzel oldu çamaşırlarım 👌🏻
Beyziikoo TalentedMom Sanırım kendimiz için olanı sormuşsunuz umarım yanlış anlamadım 🤭 Perwol kullanıyorum pek memnun değilim ama Ariel denedim ondan da memnun kalmadım sanırım bende bir sıkıntı var 🙄 Beyazlar içinde Omo güzel bence 🤭 Yumuşatıcı olarak da aslaaaaaa vazgeçemediğim Yumoşuum serisi 🥰🥰🥰
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi TalentedMom Normal toz deterjan ariel kullanıyoruz. Perwoll siyahlar ve renkliler için sıvı deterjan var çok memnunum. Yumuşatıcıda yumoş hepsi mis gibi kokuyor. 😂
Berk2020Mert2008 TalentedMom yumoşun sıvı deterjanlarını kullanıyorum pembe ve siyah olan muhteşemler