Kızlar merhaba. Benim 24 günlük oğlum var. 2 gün önce ateşi çıktı doktora götürdük acile . Kan aldılar kanında ıl6 14 çıktı bi de ggt var o da 115 çıktı. Çok az enfeksiyon var calpol verin dediler. İki gündür ateşini kontrol altında tutuyorum şimdilik sıkıntı yok ama içim rahat etmiyor. 14 enfeksiyon için nasıl bi sayı. Kaça kadar hastaneye yatırıyorlar ? Bi de bitki çayları ggt yi yükseltir diyorlar doğru mu ? Lütfen bilgisi olan yazabilir mi