Günaydın hanımlar bişey dansmak istiyorum oğlum 50 günlükken enfeksiyondan yattık hastanede 5 gün şuan 3 11 günlük rutin gidip baktırdım yine bakteri çıkmış idrar yoluyla enfeksiyonu başına gelen oldumu yine hastaneye mi yatar veya nasıl geçer gerçekten çocuk gözünü acamadi ya 😭