İyi geceler bayanlar benim kızın 3 ay 18 günlük dudağıyla burnunun arasında bir şişlik oluştu 2 aylıkken götürdüm damar genişlemesi geçer dediler biraz daha büyüdü aranızda başka bölgesinde yada bizle aynı durumda olanlar var mı yada bu durumu daha önce yaşamış olanlar