Fikret Kızlar doğum yapalı 32 gün oldu sezeryandım ve 3 gündür dikişlerimin üstü şişmiş ne yapabilirim sizce neden oldu akıl verin çok korkuyorum
Gamze_67 Fikret benimde 3 ay oldu bende olmadı ama. Eltilerim usuduklerinde oluyomus öyle diyolarnis kayınvalidem anlatırdı bana biri 14 yıl biri 5 yıl oluyo son sezeryanlarini olali
Gamze_67 Fikret yok galiba usuduklerinde oluyoms sonra geçiyormuş ama sizin. Daha çok yeni sayılır doktora sorun