Kızlar artık atak mı yoksa başka bir sıkıntısı mı vr anlayamıyorum. Yaklaşık iki ay önce de geceleri tuhaf bir şkilde ağlar çok zor sakinleşirdi. Tam geçti her şy yolunda derken. Yine başladı. Aşırı bir ağlama. Gece çok sık oluyor. Yaklaşık bir haftadır bn covid olduğumdan ayrı yatıyoruz etkisi vr mıdır bilemedim ☹️