Kızlar bebeğim doğduğundan beri sadece sol memeyi emiyor sağ memeyi çok az emdi bende sağıyorum emmeyen memeyi biberon almadığı için şırıngayla veriyorum ama çok yoruldum Artık çünkü öyle çok az yutuyor ve boşa gidiyor bir kaç biberon aldım ama almadı biberonları oynuyor çekmiyor sizin önerebileceğiniz hemen alışabileceği biberon markası var mı