İyi geceler kızlar.Şimdi anlatacağım durumu yaşayıp benimle paylaşan olursa aşırı sevinirim.
Şöyle ki;doğumumdan 6 ay sonra adet gördüm akabinde 1 hafta sonra lekelendim 2 gün sürdü.
Tekrar 2 ay sonra yine lekelenme tarzında akıntım oldu yine 1,2 gün sürdü bitti.Şimdi yine aynısı oldu🥴İlk 1 sene adet olamamak,düzensizlik normal ama bu şekilde olmayı bilemedim💭Doktorumuda hiç ziyaret edesim yok doğrusu.
Var mı böyle bir durum yaşayan?🙃