Beykamom16 Kızlarrr anaokulu için devlet teşviğine başvurmak istiyorum bilen varmı nereye başvuruyoruz acaba????
Berra01 Beykamom16 anasınıfı zorunlu olmadığı için teşvik olacağını sanmıyorum ama yine de bi araştırın tabi