Ayazinannesi10 9 aylık bebeğimin burnumdan hırıltı geliyor sümük varmış doluymuş.gibi aspiratorluk bisey yok görünürde netten baktım tuzlu su veriyorlar enjektörle deneyen oldu mu hiç
Uras10 Ayazinannesi10 ben iZotonik su ve aspiratörle cekiyorım tavsiye ederim hırıltı yokkkende çektiğim zamana sıvı mukus geliyor baya
_BirAnne Ayazinannesi10 eczanelerde satılıyor serum fizyolojik kendi kaplı olabıda var damla gibi ama ben hasta olduğunda kendim serumdan enjektörle çekip sıkıyorum o daha iyi açıyor bi müddet bekiorum hapsurur kendi atarsa diye sonra aspiratörle çekiyorum
Ezoom Benimkinde de aynı problem var. Doktor "" Serum physiologique '' önerdi. O da su zaten, zararsız. İki defa kullandım sadece kullandığım gün işe yarıo, sonra yine aynı. Düzenli kullanmadım.
eylul5534 Ezoom ama zaten doktorlar günde 4 -6 defa öneriyorlar . Hatta her beslenme öncesi duruma göre yapılabilir :) ben çok sık yapıyorum , bebekler ağızlarından nefes alamadıkları işin burun hırıltısı çok önemli
Uras10 Ayazinannesi10 serum fizyolojik eczanelerde satılıyor bide şurınga içinden çekip bebeğin 2 burnuna da ayrı ayrı sıkıyorsunuz tabi bebeğin başı aşagıya doğru eğik olmalı 2 kişiyle olanmış birşy sıktıktan sonra aspiratör yardımıyla burundan cekiyrosınuz