Arkadaşlar günaydın bebeğim 3 gündür her sabah saat 6:30 da ağlayarak uyanıyor emziriyorum memede uyuya kalıyor gazını çıkarmaya çalışıyorum yine ağlıyor.dün akşam özellikle çok ağladı susturamadık gazı var biliyorum ama 4 gün öncesinde de gazı vardı çıkarana kadar ağlardı sonra rahatlardı. Ama 3 gündür gazını da çıkarsa ağlıyor. Gaz damlası kullanıyorum zaten. Bu durum beni çok üzüyor ne yapıcam bilemiyorum çaresiz hissediyorum kendimi 😞 bu arada bebeğim 35 günlük.