Eliffffffff Malum kış geliyor. Halıları yıkamaya verdiniz mi? Bebeğim emeklemeye başlayacak. Halılar da yazın çok tozlandı pislendi. Zamanı geldi mi acaba biraz daha beklesem mi
Gulumse1 Eliffffffff ben yaz başından verdim. Eylülde getir dedim. Salonumda oyun odam da sürekli açık 2 ser defa oldu yıkamaya gidip geliyor.
miniktavsanim Zuhallkahraman aynen öyle ya benimde öyle hepsi ama hepsi öyle salon oturma mutfak koridor 🙄🙄çünkü yavrum oturup yiyemiyor illah gezecek eline bisey versem
Beyziikoo Eliffffffff Doğumdan önce Nisan’da vermiştim ama kızım kustu çoğu yere salondakine kola döküldü kısa girerken vereceğim inşaAllah ekimin ikinci haftası gibi genel temizliği de o zaman halledeceğim
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Eliffffffff Yok vermedim. Temiz zaten yıkanalı 2 ay oldu olmadı. Belki Aralıkta ikinci bebek doğmadan veririm. Belki de vermem. O emeklemeye başlamadan veririm.
Ogulcan Eliffffffff emeklemeden ver canım ben yazın başında emeklemeden verdim halılarım şuan temiz havalar sogursa zor olur senin içinde bebek içinde