Fatmatasar canım bir hastaneye götürmende yarar var. Benim bebeğim de 50 günlük çok nadirde olsa dediğin gibi çok fazla miktarda çıkarıyordu bir kaç hafta sonra kusmaları arttı. Meğer reflüsü varmış yeni öğrendik ilacı başladık 2 gündür iyi şuan. Çok sık kusuyorsa kilo kaybına ve en önemlisi kan şekerinin düşmesine sebep oluyor Allah korusun 🙏🏼 Basit bir üşütme de olabilir eğer ishal ateş halsizlikte eşlik ediyorsa üşütme olabilir demişti doktor bana kusmadan başka birşeyi yoktu oğlumun reflü çıktı. Önlem almanızda fayda var ..