Kubralya1 olabilir tabi herkesin kendi tercihi.. ama doktorunuza danışın mutlaka sizi daha güzel bilgilendirecektir. En ufak ateşte ilaca koşmak bebegin bağışıklıgını geliştirmiyor malesef. 38 üstü ateş sayılıyor ki oğlum 6. Hastslık geçirdiğinde bile en son çarem ilaç olmuştu zor hiçbir annenin yüreği dayanmıyor ama ılık duş ıslak bez kompresi ile hallettik çok şükür korkmayın ateşi oldugu zaman sadece ilk müdaheleyi doğru yapın sakin kalın baktınız artıyor ozaman ilaç verirsiniz 😊