Günaydın anneleere🌸 4 ay 23 günlük bebeğimi uyanıkken yüz üstü bazen yatırıyorum ya da kendisi dönüyor zaten çoğu zaman yüz üstü uzanırken sol elini kullaniyo sağ elini kullanmyr çıngırak verince tutuyo sağ eliyle de sol eliyle de fakat sol eline verince salliyor sağ eliyle sallamiyor sanki çok aktif değil gibi geldi bana sağ eli 🙄😏sizin bebekler nasıl yüz üstü yatınca