Benbenim2 42 günlük bebeğim var dün akşam üzeri 6 gibi yattı sabah 5e doğru artık ben uyandırdım sizce normal mi ama o aralarda yedirdim uyurken
Tnisaaa Benbenim2 bacım arada besliyorsan sıkıntı yok o kadar saat aç kalması iyi değil boşver uyusun rahatına bak, allahtan ne istiyorsun. 🤣🤣
Annecikkkkk Benbenim2 çok şanslısınız 🤗 uyurken o ara ara beslediği iz sürece hiç sorun olacağını sanmıyorum keşke benimki de azıcık uyusa ya maksimum 15 dakika 🙄
Hazalim Benbenim2 yoktur canım beslebmesinide yaptıysan mis uykusu olsun ben su saate kadar 15 kez rahat uyandım kıymetini bil yat dinlen uyu bence
Benbenim2 Hazalim ayy valla yüreğime su serptiniz bende uyanmıyor diye dertleniyorum ne bilim fazlasıda zarar siye düşünüyorum
Aysegulsvg Benbenim2 zaten emziriyosun yane rüya emzirmesi deniyo buna bebeğin kan sekeri düşmeden yiyip yatıyor ne güzel uyusun da büyüsün miniğin🧡