Cherryblossom AES-0404 ben e bebek indiriminde denk gelmiştim ama bebegim o kadar hareketli ki baska mama sandalyesinde mumkun degil durmazdi. İkea da iyi saglam ama bana bu daha iyi geldi. İnşallah bütçenize uyan saglam birsey bulursunuz🙏🌿
AES-0404 BaranOgur joie gerçekten çok, pahalı. Özellikleri güzeldir ona bi şey diyemem ama gereksiz pahalı geldi bana 🤷♀️
AES-0404 Morusevenanne güvenirlik açısından iyi olabilr ama ayak koymak için yeri olsun istiyorum ben daha rahat olur sanki olursa. İkeada yok🙄
AES-0404 nurdan-pltkn bende öyle düşünüyorum amacı belli, sonuçta önemli olan güvenli olması. Çok pahalı bi şey almaya gerek yok. Teşekkür ederim 🙏🏻
Helenikom AES-0404 aslında bir anda artmış biz nisan ayında 700 tlye almıştık letgodan da bakın derim uyguna oluyor
AES-0404 Cherryblossom uygun fiyatlı bi yer bulursam olabilr tabii öneren fazla oldu çünkü.. Umarım, teşekkür ederim 🙏🏻
haziranin25i AES-0404 benim 7 aylık kızım hiç durmuyor kemerlerini Takarsanız bir sıkıntı olmaz. Dün instagramda babyjem marka mama sandalyesi 69.90 a paylaşmışlardı