Merhaba arkadaşlar bebeğim 22 aylık emmeden keseli 6 gün oldu gündüzleri hiç birşey yok gündüz atlattık.. ama geceleri çığlık çığlığa ağlama krizine girerek uyanıyor ve yarım saat hiç birşey kabul etmiyor normal bir süreç mi başka bir şeye yol açtım diye çok korkuyorum yardımcı olurmusunuz???