Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama bağırsak problemi 1 2 ay yaşanıyor zamanla bağırsaklar s şeklini alıyor haliyle bu bebeklerde sıkıntı oluşturuyor biz Bebelac Gold kullanıyoruz doğduğundan beri dediğiniz gbi kakası ilk koyu geldiği için bende hipp combiotic mamasına başlamıştım sonra doktorum kızdı Bebelac Gold devam et bu şekilde olabilir diye açıkçası içerik olarak çok araştırmıştım bebeğim premature doğduğu için mükemmel mama yok içerik olarak hep birbirine benziyor Bebelac ve Aptamil aynı fabrikanın ürünleri hafif oran değişimlerinden başka birşeyleri yok eğer alerji yada reflüsü yoksa