Muhasebeciana çok geçmiş olsun öncelikle. Benim kızımda yaşadı aynı durumu. Bi doktora götürdük boğaz enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi. Antibiyotik ateş düşürücü verince kusuyordu. Babam doktor, birkaç pediatrist arkadaşıyla görüşmüş. Viral enfeksiyon olduğunu antibiyotiği kesmemizi söylemişler. Sadece ateş düşürücüleri dönüşümlü kullandık. 3 gün sürdü ateşi. İlk gün resmen baygın gibiydi gözlerini açamıyodu yavrum. Eğer emziriyorsanız bol bol emzirin su içirmeye çalışın kemik suyu veya tavuk suyuyla çorba yapın. Allah şifa versin