Merhaba güzel anneler 18 gün önce doğum yaptım 37 hafta civarı geceleri uyutmayan kaşıntılarım başladı 39 haftalıkken dayanılmaz kaşıntılar sebebiyle sezaryene alındım. Gebelik kolestazımı alerji zanneden doktorum sezaryen öncesi yapılan kan testlerine bakarak bana doğumum sırasında kolestazmış dedi.🙄 Doğum sonrası geçer sandım ama geçmedi gastoenterolojiye gittim ursactive adında bir ilaç verdi hafifletse de o da geçirmedi. Benim gibi gebelik kolestazı geçirip doğum sonrası bu kaşıntılardan kurtulamayan var mı ya da ne kadar süre sonra geçti bu kaşıntılar?