Ya gerçekten uykusuzluk benim een een hassas olayımmış onu anladım o kadar tahammülsüz o kadar sinirli oluyorum ki anlatamam. Ne zaman düzene giriyo bu uykular büyüdükçe kesintisiz uyuyabilcem sandım yok 7 aylık olmak üzere ya kafayı yicem şuanda uyudu ve süreki ama sürekli uyanıyo, diş desem daha salya, kaşıma vs fazla yok, aç desem olabilir çünkü sütüm geceye kadar baya azalıyo ama illede beni emecek asla devam sütü mama ağzına sürmez asla. Saat 11 gibi kaşık mama verdim süte ek olsun diye, o saatten beri gözünü kaşıyo ama uyumuyo uyusa da saat olmadan kalkıyo inliyo noluyo anlamıyorum ya, gündüz uykusunun maşallahı var saati geldimi küt devrilir ama bana lazım olan gece ya bi bebek bu saate kalırmı Allah aşkına aklım almıyo, zaten 12den önce uyumazdı ama iki gündür 3ü görüyorum ya kafayı yicem artık.