Havvaauzgun Ben ve Bebeğim 40 günlükken bir gün boyunca kanamam oldu bir günde sayılmaz bir kaç saat diyebilirim sonra kesildi sizce sebebi nedir.?
Benbiranneyim Havvaauzgun yeni doğum yapmışsınız sonuçta bence normal. Hatta düzensizlik yaşayabilirsiniz veya hiç olmayadabilirsiniz. Çok anormal bişey olmadığı sürece takma kafaya ilk 1 sene düzensizlikler normal