mihrosum benim kızımda öyleydi. İnanın horoz sesini ogreek için akşama kadar horoz gibi öttum evde asla demiyordu. 1 hafta sonra köye gittik horoz sesi duydu horoz gibi ötmeye başladı 😅😅 mesela araba kornasini öğretmeye çalıştım düt de kızım diyerek asla demiyordu babası kornaya bastı bizimki düüt diyor 😅 sanki yaşayarak öğreniyorlar yaa zıplıyor mesela hobbalaaa diyorum hobbalaaa diyor. Kızım da 16. Ayda dedi ilk kelimesini.