Kizlar ben adetim 3gun geçti diye 2tes yaptım biri 1saat sonra silik çizgi çıktı gittim bitane daha aldim oda aynı silik çıktı aynı gün adet oldum bugün 3gunum adetim bitti sizce tekrarlamalimiyim yada biyokimyasal gebelikmi oldu yasayan varmı aynı şeyi