babyandmom1 onu bilmiyorum da bir müşteeim vardı 2 haftada bir adet olurdu yani sürekli yumurta üretiyor vücut doktora gitmiş demiş ki senin asla tek çocuğun olmaz çoğul gebelik yaşarsın sürekli yumurta üretiyor Sun geeçekten de kadının ikizleri vardı. Buna da dikkat edin bence korunma açısından hemen hamile falan da kalabilirsiniz