Kizim 5 aylık oldu sadece mama ile besleniyo diye doktorumuz ek gıdaya geçmemizi söyledi önce ev yoğurduyla basla sonra mevsim meyveleri ve kahvaltıya geç dedi 3 gün kuralından bahsetti bikac tane sorum olucak
-ev yogurdunu nasil yapiyorsunuz ?
-3 gün sonra meyveyle yoğurdu karıştırıp mi yoksa meyveyi sade mi vermeliyim ?
-günde 1 kere olarak başla dedi ama hangi öğünde vermem gerekiyo ek gıdayı?
-her yemekten sonra su vermelimiyim ?
-meyve suyu nu da 1 öğün mu verice?
-bide ek gıdaya geçtiğinizde encok işinize yarayan şeyler neler oldu ?
Gerçekten bu konu hakkında neredeyse hiç bi bilgim yok ilk bebegim ve birazcık fazla acemiyim sorularım dışında önerilerinizi de bekliyorum🙏