arkadaşlar başlıktan da anlaşılacağı üzere 16 aylık oğlum var. izmir sıcağında yazın bez ve badi ile gezmeye alıştığından şimdi havaların serinlemesine rağmen giydirmekte aşırı sıkıntı yaşıyorum. gece uykusunda ne tulum giyiyor be gündüz giyinmek istiyor. ağlasın banane alısır diyorum ama yok ağlamaktan mosmor oluyor kafasını yerlere vurmaya calısıyor deliricem kışın mont nasıl giyecek bu çocuk bu durumda olan var mı 🙄