Kızlar bebeğim 1 yaşından şimdiye kadar 2 defa bronşit geçirdi birini hastanede yatarak birini evde tedaviyle atlattık alt yan kesici dişini çıkartıyo şu an geçen günlerde hafif ateşi vardı o geçti çok şükür ama şu an da burnu felaket tıkalı serum fizyolojikle açıyorum açılmıyo balgamlı öksürüğüde var nasıl tedavi edebilirim ciğerlere inip tekrar bronşit olmasından çok korkuyorum