Simsiminannesii bizim doktor ilk ev yogurdu dedi. Daha sonra ama meyve degil sebze dedi. En son meyve dedi. 3 gun kuralina her yeni gidayi once 2 tatli kasigi, daha sonra 4 tatli kasigi, en son 6 tatli kasigi verebilirsin dedi. Bir de ustune basarak bu tadımlık kısım dedi. Karnini doyurmaya çalışmıyoruz dedi. Sebze kabaktan baslayabilirsin dedi. Daha sonra patetes, havuc, enginar, bal kabagi, taze fasulye... mevsiminde olan her sebzeye 3 gun kuralina gore tadim yaptir dedi. Her sebzeyi teker teker ver, tatlarini ayirt etsin dedi. Hemen 2-3 sebzeyi karistirma dedi. Hepsini buharda pisirdikten sonra ez dedi. Ama bulamac olmasin, pütürlü olsun dedi. Sebzelere de 1 tatli kasigi sizma kaliteli zeytinyagi koyabilirsin dedi. Tuz, et suyu, tavuk suyu yasak. Yaptigin ev yogurdunu taze yedirmelisin. 3 gunde bir mayala dedi. Kucuk kavanozlara yapabilirsiniz.en son meyve olrak elma ve armut ver. Onu da cam rendeden gecirerek ver dedi. Muz verme dedi. Sadece tadimlik hala anne sutu veya mama ana ogunu olmali dedi. Tadimlardan sonra gercek ek gidaya (kahvalti, ara ogunler, gece gibi ) gectiginde de hicbir zaman yediklerinin hepsi 1 cay bardagini gecmesin dedi. Mideleri en falza 100-150 ml alırmış. Ek gidaya gectiginde de hala ana ogunu mama ya da anne sutu olacak dedi. Yogurt mayasi olarak buyuyo marka maya veya bizim maya kullanmayi dusunuyorum. Henüz yapmadim, biz de 3 hafta sonra baslayacagiz.