Nurhan_Doruk Çakmak Erdem Hastanesinde Çocuk Cerrahi Zafer Dörtdoğan hocamız yaptı, çok memnun kaldım eli çok hafif zaten hemşire yakınımız yaptırmış yıllar önce o tavsiye etmişti kendisi çok hassas böyle konularda oyüzden başka hiç doktor aramadım, ilk gün bile öyle ağlaması falan olmadı sadece yerdeyken dönmek istedi yüzüstü izin vermediğimiz için ona mızmızlandı doktor dönebilir demişti ama ben yinede anne yüreği korktum acır diye ☺️ Çok şükür bitti gitti çok hareketlenmeden yaptırmak en güzeli