Merhaba hanımlar sürpriz olarak hamile olduğumdan bahsetmiştim durumum sokunu atlattım ve şimdi neler yapmam gerektiğini araştırıyorum sorum şu oğlum 1 yasında ve memekolik memeden kesme fikrini düşünmek dahi istemiyorum çünkü çok çok zor geçer ve ben bu zorluğu suan taşıyamam doktorlarımız ise bir kaç ay sonra bırakmam gerektiğini yoksa bebeğimin gelişiminin geride gideceğini söylüyorlar sorum şu emzirerek Doğum yapmış veya hamileliği
devam eden arkadaşlar bebeğinizin gelişimi nasıl gidiyor ...?