Hazallliko Merhaba, sezeryan olalı 3 gün oldu başından beri aşırı kanamam yok ama dünden beri daha azaldi. Birde sarı su akıyor. Yani bezime baktığımda çok hafif pembe kan ve bolca sarı su ( akıntı gibi) görüyorum. Sizce normal mi?
Ayazmom1 Hazallliko bende sezeryan oldum 1 ay oldu kanamam yeni bitti ama sarı su gelmedi enfeksiyon kapmış olabilirsiniz
Hazallliko Doktorumla konuştum, ameliyatta rahmi temizledik zaten, çok fazla bı kanamaya gerek yok dedi.