Prenses21 reflusu için verdi dimi..her doktor baska söylüyor valla benim doktorum kesinlikle vermicez gazını iyi çıkartcaksın,yatak eğimi baya yatay olcak dedi ve vermedik cidden 6 aylıkta bitti..çoook aşırı mı kusuyor? Yani her beslenmeden sonra? Bence cok kullanma,sana tavsiyem yatağını baya eğimli yap cok işe yarıyor