Canimkizim34 kuzenim çok genç yaşta yaptı yaptirali yıllar yıllar oldi 40 yaşına geldi kadın 😆😆 ama hala kullanıyor ve estetik gibi gerçekten yeterli insanın onu yapacak maddiyati olsun.
Oturduğum şehirde devlet hastanesi özele göre yarıdan fazla ucuza yapıyor sadece malzeme ücreti alıyor taktirablar pek memnun ama benim de bebeğim ufak emziriyorum her işlem sonrası 4 saat emziremezsin dedi doktor gitmedim daha.hamilelikte öndeki dişim düştü çok iğrenç bı görüntü