6 aylık oldu bebeğim dün gece uyurken ağlayarak uyandı normalde emzirip tekrar uykuya devam ettiriyordum hiç ağlamaz mıkırdanırdı dün gece tam bir kabus uyuttum ağlayarak uyandı canı yanıyormuş gibi burnu hafifi tıkalıydı serum fizyolojikle açtım uyuttum yine ağlayarak uyandı yine tıkanmış gibiydi sonrada az birşey üstüme kustu susturamadım gözler kapalı uyku uyanıklık arasında ağlıyor uyandırdım tekrar sustu karnına masajlar yaptım altını açtım tekrar uyuttum sonra yine uyandı artık gece 4 biraz oyun oynattım tekrar uyuttum bu sefer sabah 9 a kadar uyuttum (o gün armut vermiştim ama daha önce 3 gün kuralıyla tatmıştı bacaklarında kızarıklıklar olmuş gece alerji sandım ama bugün sadece muz verdim ve şuan gece uykusuna yattı yine hafif hırıltılı birşey şekilde ağlayarak uyanıyor 😢😢 birden bire ne oldu sorun ne bilmiyorum uyanıkken hiçbir sorunu yok ağlarken uyandırıyorum gülücükler saçıyor 😢😢 alerjimi üşüttüm mü ne oldu bu arada evimizde değiliz anneme geldim 1 haftadır